POLITICA DE RETURNARE
Conform Ordonanţei Guvernului 130/2000, Art. 12. - Dispoziţiile art. 3-4, ale art. 7-10 şi ale art. 11 alin. (1), returnarea produselor nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate de către comerciant la domiciliul, resedinţa sau la locul de munca al consumatorului. În cazuri excepţionale (ex: produsul nu este cel comandat, este deteriorat de la transport, termenul de valabilitate este expirat sau nu se poate identifica), returnarea produselor alimentare este permisa. Daca produsul nu este cel comandat, se poate returna cu condiţia ca acesta să nu fie desigilat din ambalajul original iar ambalajul exterior să nu fie deteriorat. Pentru returnarea acestor produse, vă rugăm să ne contactaţi în termen de 48 de ore de la primirea coletului.
Telefon: 0767.063.823
comenzi @ culturism-suplimente.ro
Formular de comanda aici:
Returnarea accesoriilor si a altor produse non-alimentare:
Conform Ordonanţei de Urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire şi/sau intervenţii neautorizate etc.
În cazul în care aţi plătit o taxă de transport atunci când aţi primit coletul, contravaloarea acesteia nu se mai returnează. Daca comanda e gresita de noi returnam si contravaloarea transportului.
Operatorii noştri vă vor oferi suport în alegerea modalităţii de returnare şi vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Contravaloarea produsului comandat va fi rambursată în maximum 3 (trei) zile de la data informării de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
Rambursarea contravalorii produsului se va efectua prin transfer bancar într-un cont bancar furnizat de către consumator.
Telefon: 0767.063.823
comenzi @ culturism-suplimente.ro